ОмскАвтоСклад

Шевелівська сільська рада Балаклійського району

Проект рішення ХХХІV (позачергової) сесії V скликання "Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2019 рік" від 05 червня 2018 року.

ПРОЕКТ  РІШЕННЯ


Про встановлення ставок та пільг

 із сплати податку на
нерухоме майно, відмінне від

 земельної ділянкина 2019 рік

Керуючися статтею 266 Податкового кодексу України, пунктом 24 частини першої статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, комісія

ВИРІШИЛА:

1. Встановити на території Шевелівської сільської ради:

1) ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, згідно з додатком 1;

2) пільги для фізичних та юридичних осіб, надані відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, за переліком згідно з додатком 2.

2. Оприлюднити  рішення на сайті Шевелівської сільської ради в мережі Інтернет.

3. Вважати таким, що втратило чинність рішення Шевелівської сільської радиV скликання «Про встановлення на території Шевелівської сільської ради податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2018 рік» від 20.06.2017 року № 173-V та рішення «Про внесення змін до рішення ХХІІ позачергової сесії Шевелівської сільської ради V скликання від 20.06.2017 року «Про встановлення на території Шевелівської сільської ради податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2018 рік» № 173-V» від 19.12.2017 року № 214-V.

         4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань планування соціально -  економічного розвитку, бюджету та фінансів сільської ради (голова - Пономаренко Т.А.).

         5. Рішення набирає чинності  з01 січня 2019 року.

Голова постійної депутатської                                                      Пономаренко Т.А.

комісії з питань планування,                                     

соціально – економічного розвитку,

бюджету, та фінансів сільської ради                                                

 Голова постійної депутатської комісії                                          Шабатура Т.Г.

з питань охорони здоров’я, освіти, культури                                                                     

правопорядку, соціального захисту населення,

та роботи з молоддю

 

 

 

Додаток 1
до Типового рішення про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки


СТАВКИ
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки 1

 

 

Ставки встановлюються на 2019 рік та вводяться в дію з 01 січня2019 року.

Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об'єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

Код області

Код району

Код згідно з КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці або
населеного пункту, або території об'єднаної територіальної громади

63

202

6320287401

Шевелівська сільська рада


Класифікація будівель та споруд 2

Ставки податку 3 за 1 кв. метр
(відсотків розміру мінімальної заробітної плати)

код 2

найменування 2

для юридичних осіб

для фізичних осіб

1 зона 4

2 зона 4

3 зона 4

1 зона 4

2 зона 4

3 зона 4

11

Будівлі житлові

111

Будинки одноквартирні

1110

Будинки одноквартирні 5

1110.1

Будинки одноквартирні масової забудови

1,5

 

 

 1,0

 

 

1110.2

Котеджі та будинки одноквартирні підвищеної комфортності

1,5  

 

 

х 

 

 

1110.3

Будинки садибного типу

х 

 

 

 1,0

 

 

1110.4

Будинки дачні та садові

х  

 

 

 1,0

 

 

112

Будинки з двома та більше квартирами

1121

Будинки з двома квартирами 5

1121.1

Будинки двоквартирні масової забудови

1,5  

 

 

1,0 

 

 

1121.2

Котеджі та будинки двоквартирні підвищеної комфортності

х  

 

 

х  

 

 

1122

Будинки з трьома та більше квартирами 5

1122.1

Будинки багатоквартирні масової забудови

1,5  

 

 

1,0  

 

 

1122.2

Будинки багатоквартирні підвищеної комфортності, індивідуальні

 1,5

 

 

1,0 

 

 

1122.3

Будинки житлові готельного типу

 х 

 

 

х  

 

 

113

Гуртожитки 5

1130.1

Гуртожитки для робітників та службовців

0 

 

 

0 

 

 

1130.2

Гуртожитки для студентів вищих навчальних закладів 5

0 

 

 

 0

 

 

1130.3

Гуртожитки для учнів навчальних закладів 5

0

 

 

0 

 

 

1130.4

Будинки-інтернати для людей похилого віку та інвалідів 5

0

 

 

 0

 

 

1130.5

Будинки дитини та сирітські будинки 5

 х

 

 

 х

 

 

1130.6

Будинки для біженців, притулки для бездомних 5

 х

 

 

 х

 

 

1130.9

Будинки для колективного проживання інші

 х

 

 

 х

 

 

12

Будівлі нежитлові

121

Готелі, ресторани та подібні будівлі

1211

Будівлі готельні

1211.1

Готелі

 х

 

 

х 

 

 

1211.2

Мотелі

 х

 

 

х 

 

 

1211.3

Кемпінги

х 

 

 

х 

 

 

1211.4

Пансіонати

х 

 

 

х 

 

 

1211.5

Ресторани та бари

х 

 

 

х 

 

 

1212

Інші будівлі для тимчасового проживання

1212.1

Туристичні бази та гірські притулки

 х

 

 

х 

 

 

1212.2

Дитячі та сімейні табори відпочинку

х 

 

 

х 

 

 

1212.3

Центри та будинки відпочинку

х 

 

 

х 

 

 

1212.9

Інші будівлі для тимчасового проживання, не класифіковані раніше

х 

 

 

х 

 

 

122

Будівлі офісні

1220

Будівлі офісні 5

1220.1

Будівлі органів державного та місцевого управління 5

0 

 

 

0

 

 

1220.2

Будівлі фінансового обслуговування

 0

 

 

 0

 

 

1220.3

Будівлі органів правосуддя 5

 0

 

 

 0

 

 

1220.4

Будівлі закордонних представництв 5

 0

 

 

0

 

 

1220.5

Адміністративно-побутові будівлі промислових підприємств

0

 

 

0 

 

 

1220.9

Будівлі для конторських та адміністративних цілей інші

1,5 

 

 

 х

 

 

123

Будівлі торговельні

1230

Будівлі торговельні

1230.1

Торгові центри, універмаги, магазини

 х

 

 

 х

 

 

1230.2

Криті ринки, павільйони та зали для ярмарків 5

х 

 

 

х 

 

 

1230.3

Станції технічного обслуговування автомобілів

х 

 

 

1,5 

 

 

1230.4

Їдальні, кафе, закусочні тощо

 х

 

 

1,5

 

 

1230.5

Бази та склади підприємств торгівлі і громадського харчування

х 

 

 

 х

 

 

1230.6

Будівлі підприємств побутового обслуговування

х 

 

 

 х

 

 

1230.9

Будівлі торговельні інші

 х

 

 

1,5 

 

 

124

Будівлі транспорту та засобів зв'язку

1241

Вокзали, аеровокзали, будівлі засобів зв'язку та пов'язані з ними будівлі

1241.1

Автовокзали та інші будівлі автомобільного транспорту

 х

 

 

х 

 

 

1241.2

Вокзали та інші будівлі залізничного транспорту

х 

 

 

 х

 

 

1241.3

Будівлі міського електротранспорту

х 

 

 

х 

 

 

1241.4

Аеровокзали та інші будівлі повітряного транспорту

х 

 

 

х 

 

 

1241.5

Морські та річкові вокзали, маяки та пов'язані з ними будівлі

х 

 

 

 х

 

 

1241.6

Будівлі станцій підвісних та канатних доріг

 х

 

 

 х

 

 

1241.7

Будівлі центрів радіо- та телевізійного мовлення, телефонних станцій, телекомунікаційних центрів тощо

х 

 

 

 х

 

 

1241.8

Ангари для літаків, локомотивні, вагонні, трамвайні та тролейбусні депо

х 

 

 

х 

 

 

1241.9

Будівлі транспорту та засобів зв'язку інші

х

 

 

 х

 

 

1242

Гаражі

1242.1

Гаражі наземні

 х

 

 

х 

 

 

1242.2

Гаражі підземні

х 

 

 

 х

 

 

1242.3

Стоянки автомобільні криті

х 

 

 

 х

 

 

1242.4

Навіси для велосипедів

х 

 

 

 х

 

 

125

Будівлі промислові та склади

1251

Будівлі промислові 5

1251.1

Будівлі підприємств машинобудування та металообробної промисловості 5

 х

 

 

 х

 

 

1251.2

Будівлі підприємств чорної металургії 5

х 

 

 

 х

 

 

1251.3

Будівлі підприємств хімічної та нафтохімічної промисловості 5

 х

 

 

х 

 

 

1251.4

Будівлі підприємств легкої промисловості 5

 х

 

 

 х

 

 

1251.5

Будівлі підприємств харчової промисловості 5

х 

 

 

х 

 

 

1251.6

Будівлі підприємств медичної та мікробіологічної промисловості 5

 х

 

 

 х

 

 

1251.7

Будівлі підприємств лісової, деревообробної та целюлозно-паперової промисловості 5

 х 

 

 

 х 

 

 

1251.8

Будівлі підприємств будівельної індустрії, будівельних матеріалів та виробів, скляної та фарфоро-фаянсової промисловості 5

  х

 

 

  х

 

 

1251.9

Будівлі інших промислових виробництв, включаючи поліграфічне 5

  х

 

 

  х

 

 

1252

Резервуари, силоси та склади

1252.1

Резервуари для нафти, нафтопродуктів та газу

 х 

 

 

  х

 

 

1252.2

Резервуари та ємності інші

 х 

 

 

 х 

 

 

1252.3

Силоси для зерна

  х

 

 

  х

 

 

1252.4

Силоси для цементу та інших сипучих матеріалів

  х

 

 

 х 

 

 

1252.5

Склади спеціальні товарні

  х

 

 

  х

 

 

1252.6

Холодильники

  х

 

 

  х

 

 

1252.7

Складські майданчики

 х 

 

 

 х 

 

 

1252.8

Склади універсальні

  х

 

 

  х

 

 

1252.9

Склади та сховища інші 5

 х 

 

 

  х

 

 

126

Будівлі для публічних виступів, закладів освітнього, медичного та оздоровчого призначення

1261

Будівлі для публічних виступів

1261.1

Театри, кінотеатри та концертні зали

  х

 

 

 х 

 

 

1261.2

Зали засідань та багатоцільові зали для публічних виступів

 х 

 

 

  х

 

 

1261.3

Цирки

  х

 

 

  х

 

 

1261.4

Казино, ігорні будинки

  х

 

 

  х

 

 

1261.5

Музичні та танцювальні зали, дискотеки

 х 

 

 

 х 

 

 

1261.9

Будівлі для публічних виступів інші

 х 

 

 

 х 

 

 

1262

Музеї та бібліотеки

1262.1

Музеї та художні галереї 5

 х 

 

 

  х

 

 

1262.2

Бібліотеки, книгосховища 5

0 

 

 

 Х0 

 

 

1262.3

Технічні центри

 х 

 

 

 х 

 

 

1262.4

Планетарії 5

 х 

 

 

  х

 

 

1262.5

Будівлі архівів 5

 х 

 

 

 х 

 

 

1262.6

Будівлі зоологічних та ботанічних садів 5

 х 

 

 

 х 

 

 

1263

Будівлі навчальних та дослідних закладів

1263.1

Будівлі науково-дослідних та проектно-вишукувальних установ

 х 

 

 

  х

 

 

1263.2

Будівлі вищих навчальних закладів

 х 

 

 

  х

 

 

1263.3

Будівлі шкіл та інших середніх навчальних закладів 5

  0

 

 

0

 

 

1263.4

Будівлі професійно-технічних навчальних закладів 5

 х 

 

 

 х 

 

 

1263.5

Будівлі дошкільних та позашкільних навчальних закладів 5

 0 

 

 

  0

 

 

1263.6

Будівлі спеціальних навчальних закладів для дітей з особливими потребами 5

 х 

 

 

х

 

 

1263.7

Будівлі закладів з фахової перепідготовки

 х 

 

 

 х 

 

 

1263.8

Будівлі метеорологічних станцій, обсерваторій 5

 х 

 

 

  х

 

 

1263.9

Будівлі освітніх та науково-дослідних закладів інші 5

 х 

 

 

  х

 

 

1264

Будівлі лікарень та оздоровчих закладів

1264.1

Лікарні багатопрофільні територіального обслуговування, навчальних закладів 5

 0 

 

 

  0

 

 

1264.2

Лікарні профільні, диспансери 5

  0

 

 

  0

 

 

1264.3

Материнські та дитячі реабілітаційні центри, пологові будинки 5

  0

 

 

 0

 

 

1264.4

Поліклініки, пункти медичного обслуговування та консультації 5

  0

 

 

  0

 

 

1264.5

Шпиталі виправних закладів, в'язниць та Збройних Сил 5

  х

 

 

 х 

 

 

1264.6

Санаторії, профілакторії та центри функціональної реабілітації 5

 х 

 

 

 х 

 

 

1264.9

Заклади лікувально-профілактичні та оздоровчі інші 5

 х 

 

 

 х 

 

 

1265

Зали спортивні 5

1265.1

Зали гімнастичні, баскетбольні, волейбольні, тенісні тощо

 х 

 

 

  х

 

 

1265.2

Басейни криті для плавання

  х

 

 

 х 

 

 

1265.3

Хокейні та льодові стадіони криті

 х 

 

 

 х 

 

 

1265.4

Манежі легкоатлетичні

 х 

 

 

  х

 

 

1265.5

Тири

 х 

 

 

  х

 

 

1265.9

Зали спортивні інші

  х

 

 

  х

 

 

127

Будівлі нежитлові інші

1271

Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства 5

1271.1

Будівлі для тваринництва 5

 х 

 

 

  х

 

 

1271.2

Будівлі для птахівництва 5

  х

 

 

  х

 

 

1271.3

Будівлі для зберігання зерна 5

  0

 

 

  0

 

 

1271.4

Будівлі силосні та сінажні 5

  х

 

 

  х

 

 

1271.5

Будівлі для садівництва, виноградарства та виноробства 5

  х

 

 

  х

 

 

1271.6

Будівлі тепличного господарства 5

  х

 

 

  х

 

 

1271.7

Будівлі рибного господарства 5

  х

 

 

  х

 

 

1271.8

Будівлі підприємств лісівництва та звірівництва 5

  х

 

 

  х

 

 

1271.9

Будівлі сільськогосподарського призначення інші 5

  0

 

 

  0

 

 

1272

Будівлі для культової та релігійної діяльності 5

1272.1

Церкви, собори, костьоли, мечеті, синагоги тощо 5

  0

 

 

  х

 

 

1272.2

Похоронні бюро та ритуальні зали

 0

 

 

 х 

 

 

1272.3

Цвинтарі та крематорії 5

 0 

 

 

 х 

 

 

1273

Пам'ятки історичні та такі, що охороняються державою 5

1273.1

Пам'ятки історії та архітектури 5

 0

 

 

 х 

 

 

1273.2

Археологічні розкопки, руїни та історичні місця, що охороняються державою 5

 0 

 

 

  х

 

 

1273.3

Меморіали, художньо-декоративні будівлі, статуї 5

 0 

 

 

  х

 

 

1274

Будівлі інші, не класифіковані раніше 5

1274.1

Казарми Збройних Сил 5

 х 

 

 

  х

 

 

1274.2

Будівлі поліцейських та пожежних служб 5

  х

 

 

  х

 

 

1274.3

Будівлі виправних закладів, в'язниць та слідчих ізоляторів 5

  х

 

 

  х

 

 

1274.4

Будівлі лазень та пралень

 х 

 

 

  х

 

 

1274.5

Будівлі з облаштування населених пунктів

  х

 

 

 х 

 

 


____________
1 У разі встановлення ставок податку, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом ставки затверджуються окремими додатками.

2 Класифікація будівель та споруд, код та найменування зазначаються відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Держстандарту від 17 серпня 2000 р. N 507.

3 Ставки податку встановлюються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України і зазначаються десятковим дробом з трьома (у разі потреби чотирма) десятковими знаками після коми.

4 У разі визначення у рішенні про оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, зон адміністративно-територіальної одиниці, щодо якої приймається рішення, ставки встановлюються залежно від зони. Без урахування зони ставки зазначаються у графі "1 зона".

5 Об'єкти нерухомості, що класифікуються за цим підкласом, звільняються/можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до норм підпункту 266.2.2 пункту 266.2 та пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                            Додаток 2

ПЕРЕЛІК
пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податковогокодексу України, із сплати податку на нерухоме майно,відмінне від земельної ділянки1

Пільги встановлюються на 2019 рік та вводяться в дію
 з 01 січня 2019 року.

Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

Код області2

Код району2

Код КОАТУУ2

Назва2

63

202

                     6320287401

    Шевелівська сільська рада

 

Група платників, категорія/класифікація
будівель та споруд

Розмір пільги
(відсотків суми податкового зобов’язання за рік)

- релігійні організації України, статути (полдоження) яких зареєстровані в установленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями)

 

100

- дитячі заклади оздоровлення та/або відпочинку, власниками (засновноками) яких є органи державної влади або органи місцевого самоврядування, у тому числі в частках

 

100

- фізичні особи, які відповідно до закону мають статус багатодітних або прийомних, або малозабезпечених сімей, опікунів, піклувальників дітей, але не більше одного такого об’єкта на сім’ю, опікуна, піклувальника

 

100

- об’єкт/об’єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподаткованої площі, затвердженої рішенням Шевелівської сільської ради

100

- об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності)

100

- господарські (присадибні) будівлі, а саме: вбиральні, погреби, колодязі, навіси, альтанки

100

- дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади належно від форм власності і джерел фінансування, заклади культури, науки, освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів

100

- об’єкти нежитлової нерухомості комунальних підприємств, що здійснюють надання житлово-комунальних послуг на території сільської ради

100

- об’єкти нежитлової нерухомості, що передані в оренду органам державної влади, органам місцевого самоврядування, а також організаціям, створеним ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і неприбутковими

100

- діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, та особи з їх числа, визнані такими відповідно до закону, діти-інваліди, які виховуються одинокими матерями (батьками)

100

- інваліди війни, учасники бойових дій, діти війни, особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (1, 2, 3 категорії)

100

- самотні громадяни похилого віку, які перебувають на обліку та обслуговуванні у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Балаклійському районі Харківської області

100

1 Пільги визначаються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України. У разі встановлення пільг, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом пільги затверджуються окремо.

 

 Голова постійної депутатської                                                      Пономаренко Т.А.

комісії з питань планування,                                     

соціально – економічного розвитку,

бюджету, та фінансів сільської ради                                                

 Голова постійної депутатської комісії                                          Шабатура Т.Г.

з питань охорони здоров’я, освіти, культури                                                                      

правопорядку, соціального захисту населення,

та роботи з молоддю

                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення Шевелівської сільської  ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  на 2019 рік»

 

Назва регуляторного акта: «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2019 рік»

 

Регуляторний орган: Шевелівська сільська рада.

Розробник: Постійна комісія Шевелівської сільської ради з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету  та фінансів сільської ради.

Контактний телефон:  (057) 49-67-6-35 

 

1. Визначення і аналіз проблеми, яку передбачається

Цей регуляторний акт встановлює місцеві податки і збори, визначає об’єкти оподаткування, платників податків і зборів, розмір ставок, пільги зі сплати окремих видів податків, що зумовлює надходження додаткових коштів до сільського бюджету та створює передумови для розвитку підприємництва, економіки в цілому, та соціально-економічного розвитку території.

2. Цілі регулювання

Цілями регулювання є:

-                      безумовне виконання норм чинного законодавства;

-                      встановлення місцевих податків і зборів;

-                      отримання додаткових коштів до сільського бюджету та направлення їх на втілення програм соціально-економічного розвитку, збільшення фінансування соціальної сфери.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу

3.1 Залишення питання неврегульованим, означає недоотримання додаткових надходжень від сплати місцевих податків та зборів, неможливість направлення додаткових коштів на здійснення програм соціально-економічного та культурного розвитку, зменшення фінансування соціальної сфери та порушення чинного законодавства України. Альтернатива є неприйнятною, оскільки не допомагає вирішити проблему.

3.2 Прийняття проекту нормативно-правового акту «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  на 2019 рік»

 

Аналіз обраної альтернативи показує, що перший спосіб не є прийнятним, так як він цілком не задовольняє ні інтереси держави з однієї сторони, ні територіальної громади  з іншої. Невизначеність процесу введення в дію місцевих податків і зборів призведе до втрат надходжень до сільського бюджету, які можливо було б залучити на здійснення програм соціально-економічного та культурного розвитку, збільшення фінансування соціальної сфери.

За таких обставин, перевага була віддана другому способу, оскільки у цьому випадку досягнути вищезазначеної мети можливо у найбільш короткий термін з врахуванням особливостей роботи сільської  ради, її виконавчих органів, органів фіскальної служби.

4. Механізм реалізації мети

Згідно Податкового кодексу України до повноважень сільських рад належить прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів та пільг по місцевих податках і зборах.

Зробити це можливо за рахунок прийняття відповідного рішення Шевелівської сільської ради.

Тому вирішення проблеми щодо врегулювання питань справляння місцевих податків і зборів на території сільської   ради пропонується шляхом прийняття рішення  «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  на 2019 рік»

 

5. Обґрунтування можливості досягнення поставлених цілей у разі затвердження запропонованого регуляторного акта і оцінка можливості проведення і виконання вимог регуляторного акта

Враховуючи, що виконання зазначеного рішення є загальнообов’язковим для всіх учасників правовідносин у системі оподаткування, досягнення цілей, передбачених п.2 цього аналізу, вбачається цілком реальним.

Рішення буде запроваджено на належному рівні і підлягатиме обов’язковому виконанню органом місцевого самоврядування, органом державної фіскальної служби та платниками місцевих податків і зборів.

Досягнення встановлених цілей шляхом виконання вимог даного регуляторного акту принесе вигоди без необхідності здійснення витрат, а саме:

- зменшуються витрати на адміністрування місцевих податків і зборів;

- орган місцевого самоврядування дотримається принципу верховенства закону;

- орган державної фіскальної служби та платники місцевих податків і зборів застосовуватимуть нормативно-правові акти Шевелівської сільської ради з питань оподаткування, які відповідатимуть вимогам чинного законодавства.

Контроль та нагляд за додержанням вимог запропонованого регуляторного акту буде здійснюватися органами державної фіскальної служби систематично, у тому числі під час проведення перевірок.

6. Визначення очікуваних результатів ухвалення запропонованого регуляторного акта

Регулювання впливає на кожну з трьох базових сфер: інтереси громадян та суб’єктів господарювання, інтереси держави, органу місцевого самоврядування.

 

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Інтереси органу місцевого самоврядування

- нормативні акти сільської ради з питань оподаткування місцевими податками і зборами, відповідатимуть вимогам чинного законодавства;

- зростання надходжень до сільського бюджету, що забезпечить додаткові можливості для досягнення соціально-економічного розвитку та вирішення проблем благоустрою, потреб громади, фінансування програм та збалансування інтересів усіх учасників регуляторного процесу.

відсутні

Інтереси громадян та суб’єктів господарювання

- створення передумов для розвитку бізнесу та потенційного освоєння  економічно привабливих територій в зв’язку з   надходженням коштів до бюджету від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  .

Запровадження додаткових податків та зборів відповідно до норм законодавства України.

Інтереси

держави

- Запровадження соціально справедливих місцевих податків та зборів.

-  Пільги для фізичних та юридичних осіб надані тільки  відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4  ст.266 Податкового кодексу України.

- створення умов для розвитку бізнесу та економіки держави в цілому.

відсутні

 

7. Обґрунтування запропонованого терміну дії регуляторного акта

Пропонується встановити строк дії регуляторного акту на 2019 рік, що співвідноситься з цілями його прийняття. Зміни до регуляторного акта вносяться в разі потреби та у разі внесення змін до чинного законодавства.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта

Показниками результативності запропонованого проекту рішення сільської ради є збільшення надходжень до сільського бюджету.

9. Визначення способів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності регуляторного акта у разі його ухвалення

Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься протягом року з дня набрання ним чинності, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта планується здійснити за три місяці до закінчення терміну, на який приймається даний регуляторний акт.

Періодичне відстеження результативності не планується, в зв’язку з тим, що термін дії регуляторного акта складає 1 рік.

Під час проведення відстеження результативності цього регуляторного акта будуть використовуватись офіційні статистичні дані щодо показників результативності регуляторного акта.

 

 

 Голова постійної депутатської                                                      Пономаренко Т.А.

комісії з питань планування,                                     

соціально – економічного розвитку,

бюджету, та фінансів сільської ради                                                

 Голова постійної депутатської комісії                                          Шабатура Т.Г.

з питань охорони здоров’я, освіти, культури                                                                     

правопорядку, соціального захисту населення,

та роботи з молоддю

 

                                             

ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК

постійної комісії з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету 

та фінансів сільської ради   щодо регуляторного впливу проекту регуляторного акту рішення  «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  на 2019 рік»

 

  Розробник проекту регуляторного акту: постійна комісія  з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів сільської ради. 

            1. Відповідність проекту регуляторного акту принципам державної регуляторної політики, встановленим статтею 4 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»:

            Проект регуляторного акту відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, адекватності, ефективності, збалансованості, передбачуваності, прозорості та врахування громадської думки.

 

2. Відповідність проекту регуляторного акту вимогам статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»:

Проект регуляторного акту відповідає вимогам статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» щодо підготовки аналізу регуляторного впливу.

 

3. Узагальнений висновок:

Враховуючи проведену експертизу, проект регуляторного акту рішення  «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  на 2019 рік» відповідає вимогам ст. ст. 4, 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

 

Голова постійної депутатської                                                      Пономаренко Т.А.

комісії з питань планування,                                     

соціально – економічного розвитку,

бюджету, та фінансів сільської ради                                                 

 Голова постійної депутатської комісії                                          Шабатура Т.Г.

з питань охорони здоров’я, освіти, культури                                                                     

правопорядку, соціального захисту населення,

та роботи з молоддю

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

про оприлюднення проеків регуляторних актів «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2019 рік»,

«Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території

Шевелівської сільської ради на 2019 рік»

Проекти рішень сільської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2019 рік»  та «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Шевелівської сільської ради на 2019 рік»розроблено  постійною комісією з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів сільської ради. Основною метою прийняття регуляторних актів є встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, ставок та пільг земельного податкуна 2019 рік.

Проекти регуляторних актів та аналіз регуляторного впливу розміщено на офіційному веб-сайті Шевелівської сільської ради – shevelivka1998@ukr.net

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань  приймаються в письмовому та електронному вигляді протягом 1 (одного) місяця з дати опублікування проектів регуляторних актів та аналізу регуляторного впливу за адресою: 64263, вул. Центральна, 92а, село Шевелівка, т.67-6-35, e-mail: shevelivka1998@ukr.net