ОмскАвтоСклад

Шевелівська сільська рада Балаклійського району

Проект рішення ХХХІV (позачергової) сесії V скликання "Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Шевелівської сільської ради на 2019 рік" від 05 червня 2018 року.

Від  червня 2018 р                                  

Про встановлення ставок та пільг

із сплати земельного податку на території

Шевелівської сільської ради на 2019 рік

            З метою ефективного наповнення дохідної частини сільського бюджету, відповідно до статей 271, 274, 277, 281, 282 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями), керуючись пунктом 24 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», комісія

В И Р І Ш И Л А:

            1.Встановити на території Шевелівської сільської ради:

            1) ставки земельного податку згідно з додатком 1;

            2) пільги для фізичних та юридичних осіб, надані відповідно до пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України, за переліком згідно з додатком 2.

         2. Оприлюднити  рішення на сайті Шевелівської сільської ради в мережі Інтернет.

          3. Вважати таким що втратило чинність рішення Шевелівської сільської радиV скликання «Про сплату за землю, що справляється на території Шевелівської сільської ради» від 20.06.2017 року № 176-V.                                      

            4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань планування соціально -  економічного розвитку, бюджету та фінансів сільської ради (голова - Пономаренко Т.А.).

         5. Рішення  набирає чинності з 01січня 2019 року.

           

Голова постійної депутатської                                                      Пономаренко Т.А.

комісії з питань планування,                                     

соціально – економічного розвитку,

бюджету, та фінансів сільської ради                                                

 Голова постійної депутатської комісії                                          Шабатура Т.Г.

з питань охорони здоров’я, освіти, культури                                                                      

правопорядку, соціального захисту населення,

та роботи з молоддю

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                             Додаток 1
 

 

СТАВКИ
земельного податку 1

Ставки встановлюються на 2019 рік та вводяться в дію з 01січня  2019 року.

Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об'єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

Код області

Код району

Код
згідно з КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об'єднаної територіальної громади

63

202

6320287401

Шевелівська сільська рада

 

Вид цільового призначення земель 2

Ставки податку 3
(відсотків нормативної грошової оцінки)

за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження)

за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено

код 2

найменування 2

для юридичних осіб

для фізичних осіб

для юридичних осіб

для фізичних осіб

01

Землі сільськогосподарського призначення

01.01

Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 4

 1,0

0,5

 1,0

0,5 

01.02

Для ведення фермерського господарства 4

 1,0

1,0

 1,0

1,0 

01.03

Для ведення особистого селянського господарства 4

 1,0

0,3

 1,0

1,0 

01.04

Для ведення підсобного сільського господарства 4

 0,3

0,3

0,3

0,3 

01.05

Для індивідуального садівництва 4

 0,5

0,5 

0,5

0,5 

01.06

Для колективного садівництва 4

 0,5

0,5 

0,5

0,5 

01.07

Для городництва 4

 0,5

0,5 

0,5

0,5 

01.08

Для сінокосіння і випасання худоби 4

 0,3

0,3 

0,3 

0,3 

01.09

Для дослідних і навчальних цілей

 1,0

1,0 

1,0 

1,0 

01.10

Для пропаганди передового досвіду ведення сільського господарства

 1,0

1,0 

1,0 

1,0 

01.11

Для надання послуг у сільському господарстві

 1,0

1,0 

1,0 

1,0 

01.12

Для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції

 1,0

1,0 

1,0 

1,0 

01.13

Для іншого сільськогосподарського призначення

1,0 

0,5 

1,0 

0,5 

01.14

Для цілей підрозділів 01.01 - 01.13 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

 1,0

1,0 

1,0 

1,0 

02

Землі житлової забудови

02.01

Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) 4

 0,03

0,03 

 -

- 

02.02

Для колективного житлового будівництва 4

 0,03

0,03 

 -

- 

02.03

Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку

 0,03

0,03 

 -

- 

02.04

Для будівництва і обслуговування будівель тимчасового проживання

 0,03

0,03 

 -

 -

02.05

Для будівництва індивідуальних гаражів

0,5

0,5 

 -

- 

02.06

Для колективного гаражного будівництва

0,5

0,5 

 -

- 

02.07

Для іншої житлової забудови

0,03 

0,03 

- 

 -

02.08

Для цілей підрозділів 02.01 - 02.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

0,03 

0,03 

 -

- 

03

Землі громадської забудови

03.01

Для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування 4

 -

- 

- 

 -

03.02

Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти 4

 -

- 

- 

 -

03.03

Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров'я та соціальної допомоги 4

 -

- 

- 

 -

03.04

Для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій 4

 -

- 

- 

 -

03.05

Для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування 4

 -

- 

- 

 -

03.06

Для будівництва та обслуговування будівель екстериторіальних організацій та органів 4

 -

- 

- 

 -

03.07

Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі

0,7 

0,7 

 -

- 

03.08

Для будівництва та обслуговування об'єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування

 0,7

0,7 

 -

- 

03.09

Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ

0,7 

- 

- 

- 

03.10

Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури

 1,0

1,0 

- 

 -

03.11

Для будівництва та обслуговування будівель і споруд закладів науки

- 

 -

- 

- 

03.12

Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування

0,7 

 -

 -

- 

03.13

Для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування

 0,7

 0,7

- 

- 

03.14

Для розміщення та постійної діяльності органів ДСНС 4

 0,7

- 

- 

 -

03.15

Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови

0,7 

0,7 

- 

 -

03.16

Для цілей підрозділів 03.01 - 03.15 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

0,7 

0,7 

- 

- 

04

Землі природно-заповідного фонду

04.01

Для збереження та використання біосферних заповідників

 -

 -

 -

- 

04.02

Для збереження та використання природних заповідників 4

 -

 -

 -

- 

04.03

Для збереження та використання національних природних парків 4

 -

 -

 -

- 

04.04

Для збереження та використання ботанічних садів 4

 -

 -

 -

- 

04.05

Для збереження та використання зоологічних парків

 -

 -

 -

- 

04.06

Для збереження та використання дендрологічних парків

 -

 -

 -

- 

04.07

Для збереження та використання
парків - пам'яток садово-паркового мистецтва

 -

 -

 -

- 

04.08

Для збереження та використання заказників

 -

 -

 -

- 

04.09

Для збереження та використання заповідних урочищ

 -

 -

 -

- 

04.10

Для збереження та використання пам'яток природи

 -

 -

 -

- 

04.11

Для збереження та використання регіональних ландшафтних парків

 -

 -

 -

- 

05

Землі іншого природоохоронного призначення

06

Землі оздоровчого призначення (землі, що мають природні лікувальні властивості, які використовуються або можуть використовуватися
для профілактики захворювань і лікування людей)

06.01

Для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів 4

 -

 -

 -

- 

06.02

Для розробки родовищ природних лікувальних ресурсів

 -

 -

 -

- 

06.03

Для інших оздоровчих цілей

 -

 -

 -

- 

06.04

Для цілей підрозділів 06.01 - 06.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

 -

 -

 -

- 

07

Землі рекреаційного призначення

07.01

Для будівництва та обслуговування об'єктів рекреаційного призначення 4

 -

 -

 -

- 

07.02

Для будівництва та обслуговування об'єктів фізичної культури і спорту 4

 -

 -

 -

- 

07.03

Для індивідуального дачного будівництва

 -

 -

 -

- 

07.04

Для колективного дачного будівництва

 -

 -

 -

- 

07.05

Для цілей підрозділів 07.01 - 07.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

 -

 -

 -

- 

08

Землі історико-культурного призначення

08.01

Для забезпечення охорони об'єктів культурної спадщини

 -

 -

 -

- 

08.02

Для розміщення та обслуговування музейних закладів

 -

 -

 -

- 

08.03

Для іншого історико-культурного призначення

 -

 -

 -

- 

08.04

Для цілей підрозділів 08.01 - 08.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

 -

 -

 -

- 

09

Землі лісогосподарського призначення

09.01

Для ведення лісового господарства і пов'язаних з ним послуг

 -

 -

3,0 

 3,0

09.02

Для іншого лісогосподарського призначення

 -

 -

3,0 

 3,0

09.03

Для цілей підрозділів 09.01 - 09.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

 -

 -

3,0 

 3,0

10

Землі водного фонду

10.01

Для експлуатації та догляду за водними об'єктами

3,0 

3,0 

5,0 

5,0 

10.02

Для облаштування та догляду за прибережними захисними смугами

3,0 

3,0 

5,0 

5,0 

10.03

Для експлуатації та догляду за смугами відведення

3,0 

3,0 

5,0 

5,0 

10.04

Для експлуатації та догляду за гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами і каналами

 -

- 

5,0

5,0 

10.05

Для догляду за береговими смугами водних шляхів

- 

 -

- 

- 

10.06

Для сінокосіння

 1,0

1,0 

1,0 

1,0 

10.07

Для рибогосподарських потреб

 3,0

3,0 

 3,0

3,0 

10.08

Для культурно-оздоровчих потреб, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей

 1,5

1,5 

1,5 

1,5 

10.09

Для проведення науково-дослідних робіт

 -

- 

- 

- 

10.10

Для будівництва та експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд

 -

- 

 3,0

 -

10.11

Для будівництва та експлуатації санаторіїв та інших лікувально-оздоровчих закладів у межах прибережних захисних смуг морів, морських заток і лиманів

- 

 -

- 

 -

10.12

Для цілей підрозділів 10.01 - 10.11 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

- 

 -

 -

- 

11

Землі промисловості

11.01

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами

 3,0

 -

 3,0

- 

11.02

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості

3,0 

 -

3,0 

- 

11.03

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств

 3,0

 -

3,0 

 -

11.04

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води)

 3,0

 -

 5,0

- 

11.05

Для цілей підрозділів 11.01 - 11.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

 3,0

 -

 5,0

 -

12

Землі транспорту

12.01

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту

 -

 -

- 

 -

12.02

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд морського транспорту

 -

 -

- 

 -

12.03

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд річкового транспорту

 -

 -

- 

 -

12.04

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства 4

 3,0

- 

 5,0

 -

12.05

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд авіаційного транспорту

 -

 -

- 

 -

12.06

Для розміщення та експлуатації об'єктів трубопровідного транспорту

3,0 

 -

5,0 

 -

12.07

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд міського електротранспорту

 -

- 

- 

- 

12.08

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій

 3,0

 -

 3,0

- 

12.09

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд іншого наземного транспорту

 3,0

- 

5,0 

- 

12.10

Для цілей підрозділів 12.01 - 12.09 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

 3,0

 -

 5,0

- 

 

 

 

 

 

 

13

Землі зв'язку

13.01

Для розміщення та експлуатації об'єктів і споруд телекомунікацій

3,0 

 1,0

 5,0

1,0 

13.02

Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об'єктів поштового зв'язку

 3,0

 -

 5,0

 -

13.03

Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв'язку

 3,0

1,0 

 5,0

1,0 

13.04

Для цілей підрозділів 13.01 - 13.03, 13.05 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

 3,0

1,0 

 5,0

1,0 

14

Землі енергетики

14.01

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій

3,0 

- 

5,0 

 -

14.02

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів передачі електричної та теплової енергії

 3,0

 -

 5,0

 -

14.03

Для цілей підрозділів 14.01 - 14.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

 3,0

 -

 5,0

- 

15

Землі оборони

15.01

Для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил 4

 -

- 

 -

- 

15.02

Для розміщення та постійної діяльності військових частин (підрозділів) Національної гвардії 4

 -

- 

 -

- 

15.03

Для розміщення та постійної діяльності Держприкордонслужби 4

 -

- 

 -

- 

15.04

Для розміщення та постійної діяльності СБУ 4

 -

- 

 -

- 

15.05

Для розміщення та постійної діяльності Держспецтрансслужби 4

 -

- 

 -

- 

15.06

Для розміщення та постійної діяльності Служби зовнішньої розвідки 4

 -

- 

 -

- 

15.07

Для розміщення та постійної діяльності інших, утворених відповідно до законів, військових формувань 4

 -

- 

 -

- 

15.08

Для цілей підрозділів 15.01 - 15.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

 -

- 

 -

- 

16

Землі запасу

 3,0

 3,0

5,0 

5,0 

17

Землі резервного фонду

 3,0

3,0 

5,0 

5,0 

18

Землі загального користування 4

 1,0

 1,0

1,0 

1,0 

19

Для цілей підрозділів 16-18 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

- 

- 

- 

 -

 

____________
1 У разі встановлення ставок податку, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом ставки затверджуються окремими додатками.

2 Вид цільового призначення земель зазначається згідно з Класифікацією видів цільового призначення земель, затвердженою наказом Держкомзему від 23 липня 2010 р. N 548.

3 Ставки податку встановлюються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, статей 274 і 277 Податкового кодексу України і зазначаються десятковим дробом з трьома (у разі потреби чотирма) десятковими знаками після коми.

4 Земельні ділянки, що класифікуються за кодами цього підрозділу, звільняються/можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування земельним податком відповідно до норм статей 281 - 283 Податкового кодексу України.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2
до Типового рішення про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку

 

 

ПЕРЕЛІК
пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України, із сплати земельного податку 1

Пільги встановлюються на 2019 рік та вводяться в дію з 01січня 2018 року.

Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об'єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

Код області

Код району

Код згідно з КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці
або населеного пункту, або території об'єднаної територіальної громади

63

202

6320287401

Шевелівська сільська рада

 

Група платників, категорія/цільове призначення
земельних ділянок

Розмір пільги
(відсотків суми податкового зобов'язання за рік)

Фізичні особи

Інваліди першої та другої групи

100

Фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років

100

Пенсіонери (за віком)

100

Ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»

100

Фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

100

Юридичні особи

 

Установи, організації, які повністю утримаються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету та є неприбутковими

100

Органи місцевого самоврядування

100

Дошкільні та загальноосвітні заклади незалежно від форми власності і джерел фінансування, заклади культури, науки (крім національних та державних дендрологічних парків), освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримаються за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів

100

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Шевелівської сільської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2019 рік».

Назва регуляторного акта: «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2019 рік».

Регуляторний орган: Шевелівська сільська рада Балаклійського району Харківської області..

2.      Розробник: Постійна депутатська комісія Шевелівської сільської ради з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів сільської ради.

Контактний телефон:   

1. Визначення і аналіз проблеми, яку передбачається вирішити

Цей регуляторний акт встановлює розмір ставок та пільги зі сплати окремих видів податків, що зумовлює надходження додаткових коштів до сільського бюджету та створює передумови для розвитку підприємництва, економіки в цілому, та соціально-економічного розвитку території.

2. Цілі регулювання

Цілями регулювання є:

  • безумовне виконання норм чинного законодавства;
  • встановлення розміру ставок та пільги;
  • отримання додаткових коштів до сільського бюджету та направлення їх на втілення програм соціально-економічного розвитку, збільшення фінансування соціальної сфери.
  •  

3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу

Можливі варіанти:

Перший спосіб -   Залишення питання неврегульованим, означає недоотримання додаткових надходжень від сплати місцевих податків та зборів, неможливість направлення додаткових коштів на здійснення програм соціально-економічного та культурного розвитку, зменшення фінансування соціальної сфери та порушення чинного законодавства України. Альтернатива є неприйнятною, оскільки не допомагає вирішити проблему.

Другий спосіб -  Прийняття проекту нормативно-правового акту «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2019 рік».

Аналіз обраної альтернативи показує, що перший спосіб не є прийнятним, так як він цілком не задовольняє ні інтереси держави з однієї сторони, ні територіальної громади  з іншої. Невизначеність процесу введення в дію місцевих податків і зборів призведе до втрат надходжень до місцевого бюджету, які можливо було б залучити на здійснення програм соціально-економічного та культурного розвитку, збільшення фінансування соціальної сфери.

За таких обставин, перевага була віддана другому способу, оскільки у цьому випадку досягнути вищезазначеної мети можливо у найбільш короткий термін з врахуванням особливостей роботи сільської  ради, її виконавчих органів, органів фіскальної служби.

4. Механізм реалізації мети

Згідно Податкового кодексу України до повноважень сільських рад належить прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів та пільг по місцевих податках і зборах.

Зробити це можливо за рахунок прийняття відповідного рішення Шевелівською сільською радою.

Тому вирішення проблеми щодо врегулювання питань справляння місцевих податків і зборів на території сільської   ради пропонується шляхом прийняття рішення  «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2019 рік».

5. Обґрунтування можливості досягнення поставлених цілей у разі затвердження запропонованого регуляторного акта і оцінка можливості проведення і виконання вимог регуляторного акта

Враховуючи, що виконання зазначеного рішення є загальнообов’язковим для всіх учасників правовідносин у системі оподаткування, досягнення цілей, передбачених п.2 цього аналізу, вбачається цілком реальним.

Рішення буде запроваджено на належному рівні і підлягатиме обов’язковому виконанню органом місцевого самоврядування, органом державної фіскальної служби та платниками місцевих податків і зборів.

Досягнення встановлених цілей шляхом виконання вимог даного регуляторного акту принесе вигоди без необхідності здійснення витрат, а саме:

- зменшуються витрати на адміністрування місцевих податків і зборів;

- орган місцевого самоврядування дотримається принципу верховенства закону;

- орган державної фіскальної служби та платники місцевих податків і зборів застосовуватимуть нормативно-правові акти Шевелівської сільської ради з питань оподаткування, які відповідатимуть вимогам чинного законодавства.

Контроль та нагляд за додержанням вимог запропонованого регуляторного акту буде здійснюватися органами державної фіскальної служби систематично, у тому числі під час проведення перевірок.

6. Визначення очікуваних результатів ухвалення запропонованого регуляторного акта

Регулювання впливає на кожну з трьох базових сфер: інтереси громадян та суб’єктів господарювання, інтереси держави, інтереси органу місцевого самоврядування.

 

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Інтереси органу місцевого самоврядування

- нормативні акти сільської ради з питань оподаткування місцевими податками і зборами, відповідатимуть вимогам чинного законодавства;

- зростання надходжень до сільського бюджету, що забезпечить додаткові можливості для досягнення соціально-економічного розвитку та вирішення проблем благоустрою, потреб громади, фінансування програм та збалансування інтересів усіх учасників регуляторного процесу.

відсутні

Інтереси громадян та суб’єктів господарювання

- встановлення пільг.

- створення передумов для розвитку бізнесу та потенційного освоєння  економічно привабливих територій.

-

Інтереси

держави

- Запровадження соціально справедливих місцевих податків та зборів.

-    встановлення пільг зі сплати окремих податків для підприємств, установ організацій, що фінансуються з державного бюджету України.

- створення умов для розвитку бізнесу та економіки держави в цілому.

відсутні

 

7. Обґрунтування запропонованого терміну дії регуляторного акта

Пропонується встановити строк дії регуляторного акту на період протягом 2019 року, що співвідноситься з цілями його прийняття. Зміни до регуляторного акта вносяться в разі потреби та у разі внесення змін до чинного законодавства.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта

Показниками результативності запропонованого проекту рішення сільської  ради є збільшення надходжень до місцевого бюджету.

9. Визначення способів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності регуляторного акта у разі його ухвалення

Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься протягом року з дня набрання ним чинності, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта планується здійснити за три місяці до закінчення терміну, на який приймається даний регуляторний акт.

Періодичне відстеження результативності не планується, в зв’язку з тим, що термін дії регуляторного акта складає 1 рік.

Під час проведення відстеження результативності цього регуляторного акта будуть використовуватись офіційні статистичні дані щодо показників результативності регуляторного акта.  

 Голова постійної депутатської комісії

питань планування соціально-економічного розвитку,

 бюджету та фінансів сільської ради                                            Пономаренко Т.А.

 

 

ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК

постійної комісії з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансування сільської радищодо регуляторного впливу проекту регуляторного акту «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2019 рік». 

     Розробник проекту регуляторного акту: постійна комісія з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів сільської ради.

 

      1. Відповідність проекту регуляторного акту принципам державної регуляторної політики, встановленим статтею 4 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»:

      Проект регуляторного акту відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, адекватності, ефективності, збалансованості, передбачуваності, прозорості та врахування громадської думки.

 

2. Відповідність проекту регуляторного акту вимогам статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»:

Проект регуляторного акту відповідає вимогам статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» щодо підготовки аналізу регуляторного впливу.

 

3. Узагальнений висновок:

Враховуючи проведену експертизу, проект регуляторного акту «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2019 рік». відповідає вимогам ст. ст. 4, 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

 

 

Голова постійної депутатської  комісії

з питань планування соціально-економічного

 розвитку, бюджету та фінансів сільської

ради                                                                                                              Пономаренко Т.А.